Чи можна повернути товар до магазину АЛЛО?

Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою чи поверненням різниці в ціні.

Обміняйте або поверніть товар, якщо з моменту покупки не минуло 14 днів, обов'язково додайте зазначені вище документи

  1. У найближчий магазин Алло, попередньо погодивши таку можливість на гарячій лінії Алло (0 800) 300 100;
  2. Перевізником на адресу продавця попередньо заповнивши заявку в Особистому кабінеті на сайті.

14 днів – термін, протягом якого можна повернути або обміняти товар належної якості. Він відраховується з наступного дня після покупки (ст. 25 ЗОЗВП). 7 днів – термін, протягом якого можна, можливо відмовитись від товарукуплені через Інтернет.

Ви можете скасувати Ваш замовленнязателефонувавши до нас за телефоном гарячої лінії (0-800) 300-100. Для скасування замовлення назвіть менеджеру номер замовлення та ваші ПІБ, під якими Ви зареєстровані на сайті.

Related Posts