Що визначає показник RevPAR?

RevPAR (revenue per available room) – показник ефективності готельного бізнесу, який відображає середній виторг готелю за добу в перерахунку на один номер.Jul 30, 2021

ADR (Average daily room rate) – середня ціна за номер або ніч. RevPAR (Revenue per available room per day) – виручка номерного фонду за один номер. RevPAC (Revenue per Available Customer) – Виручка номерного фонду на гостя в день, місяць, рік. Double Occupancy – середня кількість гостей у номері.

на розмір ADR впливають: Ми змушені продавати наші номери, завжди оглядаючись на конкурентів Сезонність. У низький сезон ми змушені опускати ціни та робити спецпропозиції, тобто збільшувати розмір знижок. У високий сезон ми намагаємося продати номери готелю дорожче через вигідніші для нас канали продажу.

Формули розрахунку показника прості:

  1. RevPar = (Room Revenue – дохід від продажу номерного фонду) / загальна кількість доступних для продажу номерів у готелі
  2. або
  3. RevPar = ADR * завантаження (OR – occupancy ratio або ОСС – occupancy)

May 30, 2013

Related Posts