Організаційні бар’єри – комунікаційні перешкоди, зумовлені характеристиками будь-якої організації: кількість ланок і щаблів управління, тип взаємозв’язків між ними, розподіл прав, обов’язків і відповідальності в системі управління тощо.
Бар’єри взаємодії: етичний бар’єр – коли проявляється моральна несумісність співрозмовників; мотиваційний бар’єр – актуальний у разі різних мотивів вступу в контакт; бар’єр техніки і різних навичок спілкування; бар’єр несумісності хар актора.
Найчастіше трапляються такі бар’єри міжособистісної комунікації:
- уникнення (уникнення контактів із небажаними особами, забування;
- авторитет (знецінення інформації за рахунок зниження авторитету комунікатора);
- семантичний бар’єр, жаргон, сленги;
- стилістичний бар’єр ;
- логічний бар’єр .
Sep 8, 2020