Соціальні мережі стали одним із найефективніших каналів для просування бренду та залучення нової аудиторії. У зв'язку з цим, багато компаній та підприємців активно використовують різні інструменти для збільшення числа передплатників та лайків на своїх сторінках. Один з таких інструментів – це цибуля лайки.
Цибуля лайк дозволяє залучити цільову аудиторію, яка має схожі інтереси з вашим брендом чи продуктом. Це робиться шляхом лайка публікацій інших користувачів, які публікують контент, який відповідає вашій ніші.
Правильно налаштована цибуля лайк дозволяє не тільки збільшити кількість лайків на своїй сторінці, а й привернути увагу потенційних клієнтів. Вони бачать ваш лайк і можуть зацікавитися вашим продуктом чи послугою. Крім того, лук лайк піднімає активність вашої аудиторії, що сприяє зростанню її лояльності та подальшій взаємодії з вашим брендом.
Крок | Дія |
---|---|
Крок 1 | Визначити мету аудиторії |
Крок 2 | Вивчити інтереси та переваги цільової аудиторії |
Крок 3 | Створити фактори, що сегментують, для аудиторії |
Крок 4 | Зібрати дані про поведінку та інтереси користувачів |
Крок 5 | Застосувати фільтри для налаштування цибулі аудиторії |
Крок 6 | Створити рекламну кампанію, настроївши націлення на цибулю-аудиторію |
Як налаштувати цибулю е лайк?
Як створити look–alike ВКонтакті та Яндексі
- Перейти до розділу «Ретаргетинг».
- Потім у «Схожі аудиторії».
- Натиснути кнопку «Знайти схожу аудиторію».
- Вибрати вихідну аудиторію із рекламного кабінету. …
- Потім натиснути кнопку «Створити аудиторію» і вибрати охоплення.
- Після створення таких груп можна запускати показ реклами.
Як настроїти схожу аудиторію?
створення схожої аудиторії на Facebook
- Відкрийте інструмент Аудиторії. …
- Натисніть на меню, що розкривається Створити аудиторію та виберіть Схожа аудиторія.
- Виберіть джерело. …
- Виберіть країну або країни, де хочете знайти схожу Група людей.
- Виберіть бажаний розмір аудиторії за допомогою повзунка.
Як правильно налаштувати аудиторію у Фейсбуці?
Щоб створити користувальницьку аудиторію на основі залучення на сторінці:
- Відкрийте розділ Аудиторії.
- У розкривному меню Створити аудиторію виберіть аудиторія. …
- Виберіть Сторінка Facebook.
- Налаштуйте розділ Сторінки (докладніше див.
- У розділах Сторінки увімкніть або вимкніть людей.
Як правильно налаштувати аудиторію в Інстаграмі?
Просування публікацій у Інстаграм
- Відкрийте пост та натисніть «Просувати»
- Виберіть мету просування. …
- Виберіть цільову аудиторію. …
- Виберіть «Створити свою» аудиторію».
- Заповніть назву для аудиторії. …
- Виберіть місце для націлювання. …
- Заповніть інтереси користувачів. …
- Виберіть стать та вік цільової аудиторії.