Як часто потрібно міняти рідину в гідропідсилювачі керма?

Якщо говорити про періодичність заміни рідини в гідропідсилювачі керма, то в середньому, мастило має оновлюватися кожні 30 000 – 40 000 кілометрів пробігу. Але у кожної моделі автомобіля свої особливості, тому краще уточнити цифри в сервісній книжці транспортного засобу або дилера.

Однозначно рідина під заміну, якщо в роботі кермового управління з'явилися постукування, гул, інші дивні шуми, що лунають з гідропідсилювача керма. Наприклад, стала помітною віддача у рульовій колонці. Туго або, навпаки, дуже легко обертається кермо.

У відпрацьованому олії накопичується сміття, металева стружка та продукти зносу. Це шкодить гідросистемі, особливо фільтру в бачку ГУР. Він забивається, йде наднавантаження, як наслідок – зламаний насос ГУР.

Рідина гідропідсилювача керма, що заливається в бачок ГУР на заводі-виробнику, згодом втрачає свої властивості. Зміна кольору, поява запаху прогару, погіршення роботи ГУР – Все це свідчить про те, що необхідно виконати заміну олії. Не всі заводи-виробники регламентують терміни проведення заміни.

Related Posts