У чому суть квізу?

Квіз (або маркетингове опитування, тест) – це новий спосіб отримання клієнтів, який значно ефективніший за традиційні сайти та лендинги. Суть квізу в наступному: Ви пропонуєте відвідувачу сайту пройти простий тест. Наприклад, “Пройди тест і отримай дизайн-проект кухні з розрахунком ціни”.

Гра складається з 6-8 різних раундів (текст, фото, відео, музика), а кожен раунд із 5-10 запитань. Ведучий зачитує запитання, які з’являються на екранах, а учасники дають на них відповіді. Після зданих командами відповідей, ведучий оголошує правильні відповіді, а команди отримують за них очки.

quiz) – це короткий тест, опитування або вікторина, що проходить в ігровій формі. Мета квізу: крок за кроком захопити відвідувачів, підвищити їхню зацікавленість, щоб у підсумку отримати заявку і контактні дані. Мотивувати аудиторію можна вирішенням їхньої проблеми, отриманням подарунка, бонусу або знижки.

Головною відмінністю є те, що для участі в квізі не потрібна додаткова підготовка, ігри відбуваються в барах, де учасники можуть не тільки розважитися, а й смачно поїсти, випити кухлик пива або келих вина в компанії друзів. Під час гри звучить запальна музика, а ведучий нікому не дає нудьгувати.

Related Posts