Скільки рівнів товару існує?

Структура рівнів товару виглядають так: рівень ключової цінності, рівень базових характеристик, очікуваний, доповнений та потенційний рівень продукту.

Згідно з Котлером товар є трирівневою системою: 1 рівеньтовар за задумом (задоволення основних потреб споживачів); 2 рівеньтовар у реальному виконанні (зовнішня упаковка, торгова марка); 3 рівеньтовар із підкріпленням (передпродажне обслуговування, гарантія, доставка, сервісні послуги).

Очікуваний продукт – Набір властивостей або функцій, наявність яких чекає споживач при покупці продукту. Це доповнення до функцій базового продуктуВи визначили на другому рівні.

товар із підкріпленням – Переваги товару на основі двох попередніх рівнів. Додаткова цінність товару, заради якої споживач його купуватиме.

Related Posts