Скільки коштує реклама у поперечного?

Рекламне розміщення – 600 000 рублів з посиланням, 300 000-350 000 рублів – продакт-плейсмент.

Сторіс у знаменитостей обійдеться від 120 тисяч рублів. великі, аудиторія становить один-два млн осіб. Такі блогери візьмуться рекламувати товар або послугу в середньому за 42500 рублів і вище. середні мають аудиторію в 500-1 млн осіб і беруть за рекламу від 50 тисяч рублів.

Необхідно врахувати, що Google виплачує близько 68% доходу від AdSense. Відповідно, за кожні $100, які платить рекламодавець, ютубер отримує від Google $68. YouTube-канали зазвичай отримують $18 за 1000 переглядів реклами, що дорівнює приблизно $5 за перегляд відео.

Щоб самостійно дізнатися вартість реклами в Instagram , достатньо перевести свій профіль у бізнес-акаунт (якщо ви цього ще не зробили), натиснути під будь-яким постом кнопку “Просувати”, налаштувати ЦА і перейти до пункту “Бюджет і тривалість рекламної кампанії”.

Related Posts