Що таке Таргетолог і що він робить?

Таргетолог налаштовує рекламу в соціальних мережах, вивчає цільову аудиторію, працює з веб-аналітикою, управляє рекламним бюджетом. На відміну від SMM-фахівця таргетолог не придумує контент, не публікує пости.18 Apr 2022

Таргетолог – це фахівець, який займається рекламою в соціальних мережах. Він налаштовує рекламу так, щоб вона показувалася не всім підряд, а тільки певній групі людей – цільовій аудиторії. Цільова аудиторія формується за профілем у соціальних мережах.

Які навички потрібні таргетологу Вміння аналітично мислити. Знання інструментів і механізмів роботи конкретної соцмережі, тобто майданчика, де потрібно буде працювати. Володіння основними поняттями і термінами маркетингу (воронка продажів, CPA тощо).

Стати таргетологом самостійно з нуля реально, але навчання триватиме всю кар’єру. Постійно з’являються нові соцмережі, змінюються алгоритми і тренди. Тому самонавчання – важлива навичка.

Related Posts