Менеджер з продажу – це адміністративний персонал, адміністратор, спеціаліст, в обов'язки якого входить: спілкування з діючими клієнтами та презентація товарів та складання графіка торгових поставок; пошук нових клієнтів та каналів для реалізації; організація процесу збуту.
Загалом він включає виконання таких функцій, як:
- підготовка рекламних та демонстраційних матеріалів;
- пошук потенційних клієнтів;
- проведення переговорів, метою яких стає продаж товару чи послуг;
- організація, проведення та участь у різноманітних рекламних заходах – презентаціях, виставках тощо.
Менеджер з продажу керує відділом, який продає як фізично існуючі речі, так і послуги чи інформацію. Покликаний здійснювати зв'язок між покупцями та торговельними організаціями, що виробляють. Професія поширена у сфері оптової торгівлі.
Ось список того, що стане в нагоді.
- Знання продукту. Менеджер з продажу повинен розумітися на тому, що продає. …
- Розуміння потреб клієнта. …
- Вміння слухати покупця. …
- Бажання бути обличчям бренду. …
- Знання основних методологій продажу. …
- Вміння формулювати думки. …
- Відпрацювання заперечень. …
- Робота за умов багатозадачності.
Jul 21, 2021