Що робить менеджер із продажу?

Менеджер з продажу – це адміністративний персонал, адміністратор, спеціаліст, в обов'язки якого входить: спілкування з діючими клієнтами та презентація товарів та складання графіка торгових поставок; пошук нових клієнтів та каналів для реалізації; організація процесу збуту.

Загалом він включає виконання таких функцій, як:

  • підготовка рекламних та демонстраційних матеріалів;
  • пошук потенційних клієнтів;
  • проведення переговорів, метою яких стає продаж товару чи послуг;
  • організація, проведення та участь у різноманітних рекламних заходах – презентаціях, виставках тощо.

Менеджер з продажу керує відділом, який продає як фізично існуючі речі, так і послуги чи інформацію. Покликаний здійснювати зв'язок між покупцями та торговельними організаціями, що виробляють. Професія поширена у сфері оптової торгівлі.

Ось список того, що стане в нагоді.

  • Знання продукту. Менеджер з продажу повинен розумітися на тому, що продає. …
  • Розуміння потреб клієнта. …
  • Вміння слухати покупця. …
  • Бажання бути обличчям бренду. …
  • Знання основних методологій продажу. …
  • Вміння формулювати думки. …
  • Відпрацювання заперечень. …
  • Робота за умов багатозадачності.

Jul 21, 2021

Related Posts