Що означає hr менеджер

Абревіатура HR означає "human resources" (у перекладі з англійської – "людські ресурси"). Інакше кажучи, HR-менеджер (чи ейчар) — це спеціаліст з управління персоналом.

У чому робота HR менеджера?

Він вирішує комплексні завдання управління персоналом:

  • визначає кадрову політику;
  • організовує злагоджену роботу колективу;
  • проводить навчання персоналу;
  • запроваджує систему ефективної адаптації нових кадрів;
  • запобігає «текучці» (мотивація співробітників).

Що таке HR простими словами?

Акронім "HR" утворюється від "Human Resources", що перекладається як "людські ресурси». HR-фахівець – це співробітник, який управляє людськими ресурсами у компанії. І оскільки цей процес управління виходить за межі лише залучення кадрів, він має ширший функціонал, ніж рекрутер.

Related Posts