Чому карбюратор потрібно прогрівати?

Їхній прогрів покращує запалення, знижує парафінізацію палива, прогріває паливну суміш, а також покращує розпилення форсунок.

Карбюраторні двигуни – дійсно прогрівати дійсно потрібно. Стрілка температурного датчика має показати 45 градусів або більше, тоді можна, можливо розпочинати рух. Ну а мотор, що працює на упорскуванні – навпаки, прогріву не потребує.

Карбюраторний двигун, як правило, працює разом з «механікою» і після 2-3 хвилин прогріву можна починати рух, утоплюючи в міру прогріву повітряну заслінку. Рухатися потрібно з невеликою швидкістю, щоб могло прогрітися і олію в КПП.

Довго прогріваючи двигун перед поїздкою на холостому ходу, ви наражаєте його на всі небезпеки неправильного сумішоутворення. На внутрішніх стінках циліндрів, поверхні поршнів, клапанах та свічках утворюється нагар, який заважає нормальній роботі двигуна.

Related Posts