Кінці ресори кріпляться до кузова за допомогою спеціальної сережки (стальна скоба, що коливається), або шарнірного з'єднання. Завдяки такому типу з'єднання листова ресора надійно фіксується по відношенню до кузова автомобіля і одночасно може переміщатися в поздовжньому напрямку.
Головною особливістю ресори є різна твердість її листів. Як правило, найдовший лист кріпиться за допомогою спеціальних кронштейнів до рами автомобіля, всі наступні стяжками кріпляться до нього, в центрі листи скріплені спеціальним болтом.
Основна ресора кріпиться до рамі за допомогою нижньої та верхньої гумових подушок. Передній кінець задній ресори упирається в додаткову гумову подушку. Навантаження на додаткове ресора передається через кронштейни із гумовими подушками.
У Росії основними марками ресорно-пружинної стали є марки 60Г, 65Г та інші, із вмістом вуглецю 0,5-0,9%.