Який опір має бути на датчику АБС?

Нормальний опір робочого датчика потрапляє у діапазон 0,5-2,0 kΩ (зазвичай 1,0 kΩ і трохи більше). У міру провертання колеса цей параметр не повинен змінювати. Jun 4, 2021

За нормальне значення прийнято вважати 0,5 – 2,0 кОм. Виходячи з їх значень, можна зробити висновки: Отримане значення опору нижче нормативного – це говорить про те, що датчик несправний. Опір близько або дорівнює нулю, свідчить про міжвиткове замикання в котушці.

Не прибираючи щупи, колесо машини треба крутити. При справному датчик опір на екрані мультиметра змінюватиметься пропорційно до збільшення швидкості. Далі тестер включають в режим вимірювання напруги та вимірюються. При обертанні колеса зі швидкістю 1 оберт/сек.

Для правильних показань полярність має значення. Напруга живлення – бортова мережа, 12В без проблем. Але, якщо переплутати полярність, свідчення будуть неправильні, а з датчиком нічого не станеться . При подачі харчування на датчик, повинно бути два варіанти струму.

Related Posts