Як силова установка використовувалася двотактний двовальний ПДП-дизельний двигун 5ТДФ. Потужність двигуна складала 700 л. с. Трансмісія мала дві бортові коробки з фрикційними елементами.
Т-80 – перший у світі серійно вироблений танк із газотурбінним двигуном (ВМД). Роботи з оснащення танків силовими установками цього почалися ще наприкінці 1950-х років. Тоді на дослідні зразки бойових машин ставилися вертолітні двигуни.
Зараз на сучасних танках мають найбільше поширення дизельні багатопаливні форсовані двигуни потужністю 735-880 кВт (1000-1200 к. с.) і більше; застосовуються також газотурбінні двигуни потужністю до 1100 кВт (1500 к. с.).
У танку Т–62 встановлений двигун В-55-В. Двигун В-55-В є модифікацією двигуна В-54 і відрізняється від нього більш високою потужністю (580 к. с. при 2000 об/хв).