Який CPM вважається нормальним?

Який CPM хороший Середні цифри в рунеті починаються від 180 і закінчуються 450 рублями за CPM. Яндекс. Директ і Google Ads мають інший підхід підрахунку вартості – тут ціна визначається не за покази, а за кліки по рекламній об'яві (CPC – Cost per click).

Формати реклами, які займають більше місця на сторінці, мають вищий CPM — вони помітніші і можуть спонукати користувача до дії. Також високим CPM можуть відрізнятися популярні формати реклами, незалежно від їхнього розміру. Видимість (viewability).

Оплата списується не рівно за 1000 показів, а дрібнішими порціями. Мінімальна ставка CPM, Яку можна встановити для формату Рекламний запис і Реклама сайту – 30 рублів, для Реклами в Історія – 50 рублів, а для формату ТДБ – 1,20 рубля.

Варіант призначення ставок, коли ви сплачуєте за кожну тисячу переглядів (показів) у контекстно-медійній мережі Google. Ціна за тисячу показів у видимій області екрана гарантує, що ви платитимете лише тоді, коли ваші оголошення потрапляють у поле зору користувачів.

Related Posts