Яким вважається ідеальне співвідношення LTV CAC?

LTV/CAC – це співвідношення довічної цінності клієнта з, власне, тривалістю його “життя” для компанії. Цей показник умовно називають якістю клієнта, тобто наскільки клієнт вигідний для бізнесу фінансово. Хорошим показником вважається LTV/CAC = більше 3 .Feb 1, 2022

LTV = GML / (R/(1+D-R)) GML – це середній прибуток з одного клієнта за весь період роботи з компанією. Розраховується як добуток коефіцієнта прибутку (AGM) і середньої вартості замовлення за певний період (AOV). D – це середня знижка, яку надає компанія.

Customer Acquisition Cost – вартість залучення клієнта. Формула розрахунку метрики: CAC = витрати компанії / кількість отриманих клієнтів. У витратах можна враховувати як витрати на канал трафіку, так і всі витрати компанії – зарплату співробітників, обслуговування обладнання та інші.

LTV або Lifetime Value (з англ. довічна цінність клієнта) – це показник прибутку, який компанія отримує за весь час взаємодії з конкретним покупцем.

Related Posts