Яка максимальна націнка?

– 45 відсотків від собівартості виробництва; для переробників – 15 відсотків від відпускної ціни виробника сировини; для оптовиків – 10 відсотків від відпускної ціни виробника; для роздрібних компаній, включаючи ринки, організацій громадського харчування – 15 відсотків ціни виробника чи оптовика.

INTERFAX.RU – Максимальна торгова націнка ряд соціально значимих товарів у РФ може становити трохи більше 5%.

Багато в чому вона визначається тим, за якою ціною ви продаєте товар. Для того, щоб отримати прибуток, потрібно встановити торгову націнку на товар – надбавку до закупівельної ціни. В середньому націнка на одяг та взуття складає 60-100%, біжутерію та сувеніри – 200-300% і більше, побутову техніку – 10-60% тощо.

«Загалом середня націнка на товари у торгових мережах становить трохи більше 15-16%. Ми говоримо про якірні товари, за якими покупці найчастіше приходять», — сказав Євтухов. Відомство оцінило ситуацію на ринку після того, як у Росстаті повідомили, що рівень інфляції в Росії за підсумками 2021 становив 8,39%.

Related Posts