Яка має бути ціна за клік?

1) Нормальна ціна за клік 5-15 рублів; 2) Ціна за клік залежить від багатьох чинників: розмір аудиторії, якість аудиторії, вашої пропозиції, якості картинки/відео і т.д.; 3) Не потрібно дивитися просто на цифри! Потрібно дивитися на ефективність реклами.Aug 29, 2019

Витрати на рекламу в Росії: один клік в середньому 8,72 рублів; установка програми обійдеться в 30 руб.; лайк – 1,77 руб. Всі ці показники приблизні і сильно усереднені. Реальну картину витрат ви побачите після перших 10 днів роботи реклами. У різних галузях сильно варіюються ціни за клік.

CPC – вартість кліка за оголошенням Це фактична вартість за клік, яку платить рекламодавець за перехід за оголошенням. Реперні точки для CPC: для пошукових кампаній норма від 20 руб. до 50 руб., для банерної реклами норма від 10 руб. до 25 руб.

Для того, щоб дізнатися ціну за клік, необхідно скористатися таким інструментом, як Прогноз Бюджету. Це спеціальний калькулятор Яндекс Директ, який показує приблизний бюджет рекламної кампанії, кількість кліків, показів та інші показники.

Related Posts