Як визначити показник CPC?

Формула розрахунку CPC CPC = бюджет на розміщення рекламного блоку / кількість кліків. Найбільш ефективним вважається той канал залучення, де вартість кліків найнижча.

Формула розрахунку CPC є дуже простою і є співвідношенням вартості розміщення реклами до загальної кількості кліків, здійснених відвідувачами: CPC=Вартість розміщення реклами/загальна кількість кліків.

Розрахунок ціни за клік СРС = СРМ / (1000 *CTR), де СРС – вартість за клік; СРМ – вартість показу; CTR – Співвідношення кліків по відношенню до показів.

CPC — вартість кліку за оголошенням Це фактична вартість за клік, яку платить рекламодавець за перехід за оголошенням. Реперні точки для CPC: для пошукових кампаній норма від 20 руб. до 50 руб., Для банерної реклами норма від 10 руб. до 25 руб.

Related Posts