Найпростіший спосіб перевірки – по черзі знімати котушки запалення зі свічок запалювання на заведеному двигуні. При цьому потрібно вслухатися в роботу двигуна: якщо після зняття дроту з свічки звук мотора не змінився, отже саме вона вийшла з ладу.
Якщо поставити надто «холодні» свічки (з великим калільним числом), важко процес їх самоочищення, і мотор буде працювати з перебоями. При надто «гарячих» можливе так зване калільне запалення, яке за своїми симптомами і руйнівними наслідками нагадує детонацію. двигуна.
Якщо встановити занадто гарячі свічки запалення, може виникнути калільне запалення, симптоми якого дуже схожі на детонацію. Це може призвести до руйнівних наслідків двигуна. З надто холодними свічками робота двигуна буде нестійкою внаслідок забруднення свічок.