Відкриття спору Зайти в особистий кабінет на Аліекспресс . Перейти в “Мої замовлення”. На замовленні, яке хочете повернути, потрібно натиснути на “Відкрити суперечку”. Далі вибираємо тип повернення: “Тільки повернення” означає часткову компенсацію, “Товар і гроші” – повну.
Якщо продавець на АліЕкспресс не повертає гроші за куплений вами товар, то вам необхідно почати суперечку за вказаний у доставці час. В іншому випадку скарга розглянута не буде, а підтримка Аліекспресу здебільшого стане на бік продавця.
Повернути гроші за допомогою Чарджбек Досить звернутися в банк онлайн або особисто відвідати відділення. Поясніть менеджеру вашу ситуацію, надайте докази провини маркетплейса і повідомте, що хочете опротестувати транзакцію.
Як відкрити суперечку, якщо товар прийшов із браком?
- Для того, щоб відкрити суперечку, знайдіть у вашому списку замовлень цей товар і натисніть на кнопку “Відкрити суперечку”.
- Далі обирайте пункт “Тільки повернення коштів” – це означає, що ви хочете отримати компенсацію, але не збираєтеся відправляти річ назад.