Так як рекламу курортного готелю доцільно розпочинати з грудня і закінчувати у серпні-вересні, то середньомісячний рекламний платіж має становити приблизно 85 000 -170 000 рублів. Важливо розуміти, щоб вийти на низький відсоток витрат має пройти певний час початку запуску реклами.
Єдиний спосіб розкрутити готель — активно нагадувати про себе.Перерахуємо основні прийоми готельного маркетингу, які збільшать відвідуваність закладу.
- Супутні послуги. …
- Співпраця з турфірмами. …
- Анкетування. …
- Наповнення сайту. …
- Просування в Інтернеті. …
- Виставки та конференції.
Feb 8, 2017
Висока конкуренція за гостя не дає права на помилку. Заплутана навігація, надмірний креатив, відсутність можливості онлайн-бронювання, некоректні ціни – це і багато іншого веде до втрати потенційних клієнтів.Найбільш популярні сервіси порівняння у рунеті:
- trivago.ru.
- tripadvisor.ru.
- hotellook.ru.
- travel.ru.
May 25, 2021
Найтрадиційніший і найпростіший спосіб збільшити заповнюваність готелю – Зниження цін номерного фонду. В умовах спаду продажів цей метод допоможе залучити нових постояльців, які запланували відпустку в осінній період і вирішили заощадити.