Скільки коштує реклама готелю?

Так як рекламу курортного готелю доцільно розпочинати з грудня і закінчувати у серпні-вересні, то середньомісячний рекламний платіж має становити приблизно 85 000 -170 000 рублів. Важливо розуміти, щоб вийти на низький відсоток витрат має пройти певний час початку запуску реклами.

Єдиний спосіб розкрутити готель — активно нагадувати про себе.Перерахуємо основні прийоми готельного маркетингу, які збільшать відвідуваність закладу.

  • Супутні послуги. …
  • Співпраця з турфірмами. …
  • Анкетування. …
  • Наповнення сайту. …
  • Просування в Інтернеті. …
  • Виставки та конференції.

Feb 8, 2017

Висока конкуренція за гостя не дає права на помилку. Заплутана навігація, надмірний креатив, відсутність можливості онлайн-бронювання, некоректні ціни – це і багато іншого веде до втрати потенційних клієнтів.Найбільш популярні сервіси порівняння у рунеті:

  • trivago.ru.
  • tripadvisor.ru.
  • hotellook.ru.
  • travel.ru.

May 25, 2021

Найтрадиційніший і найпростіший спосіб збільшити заповнюваність готелю – Зниження цін номерного фонду. В умовах спаду продажів цей метод допоможе залучити нових постояльців, які запланували відпустку в осінній період і вирішили заощадити.

Related Posts