Скільки фірм в олігополії?

Точної кількості підприємств, що представляють галузь при олігополії, немає. Часто воно коливається від 2-х до 12-ти. Кожна фірма-олігополіст має значний ступінь контролю над ринком, оскільки має велику частку у загальногалузевому випуску.

Олігополія відноситься до типу ринкової структури недосконалої конкуренції, у якій переважає дуже мало фірм. прикладами олігополій можна назвати виробників пасажирських літаків, таких як "Boeing" або "Airbus", виробників автомобілів, таких як "Мерседес", "БМВ".

Олігополія – Тип ринкової структури, що характеризується наявністю на ринку кількох продавців. Іншими словами, до олігополістичних структур можна віднести такі ринки, у яких зосереджується від 2 до 24 продавців. Характерною ознакою олігополій є панування у сфері кількох великих підприємств.

Вони ділять між собою ринок. У моделях олігополії Курно, Штакельберга і Чемберліна зміни у дуополії відбуваються лише за зниження чи збільшення обсягів виробництва. Суть моделі зводиться до визначення рівноважного стану ринку, що призведе до оптимізації випуску та цін для двох компаній.

Related Posts