У середньому, монетизація YouTube-каналу становить від 0,5 до 6 доларів за 1000 переглядів (Показник Cost Per Mille (CPM), у перекладі з англійської – "ціна за тисячу") залежно від місця розташування та цільової аудиторії. Доходи відрізняються, але більшість блогерів у середньому отримують 0,5 долара за 1000 переглядів.
Якщо рекламна кампанія на Ютубі працює в комплексі з іншими рекламними каналами, мінімальний бюджет на трафік з відеореклами — від $100 місяць. Якщо ж реклама на відеохостингу – це головне джерело трафіку, мінімальний рекомендований бюджет — від $300.
У російськомовному сегменті YouTube вже сформовано середню вартість, яку рекламодавець готовий віддати за інтеграцію:
- до $15-50 каналів до 100 тис. передплатників;
- до $70 блогеру з каналом у 100-200 тис. передплатників;
- близько $150-250 каналів від 300 тис.;
- від $300-500 каналів від 500 тис. передплатників.
1 жовтня 2020