Менеджмент – наука про ефективне управління підприємством, що включає вчення про принципи організації підприємства, про стратегію його розвитку, про підбір персоналу та способи оптимізації його роботи. Менеджер: – найманий професійний керуючий; – Фахівець з управління виробництвом.
Він вирішує кадрові питання, займається поставками, налагоджує робочий процес на підприємстві, спілкується з клієнтами та постачальниками, займається діловодством та багато іншого. Найчастіше менеджери – офісні співробітники, але бувають і винятки.
Фахівець, який отримав диплом менеджера, може працювати:
- Адміністратором різного рівня, що координує діяльність різних підрозділів та зовнішніх партнерів.
- Керівником виробничого підрозділу.
- Начальником відділу чи функціональних служб.
- Керівником невеликої компанії.
Mar 30, 2022
Хто такий і чим займається менеджер Дослівний переклад англійської manager – "керівник, керуючий". Керувати бізнес-процесами компанії може її власник, і найманий спеціаліст. І у вищому, і в середньому, і в нижчому складі підприємства присутні менеджери.