Що робити, якщо гроші не дійшли до одержувача?

Якщо ви вказали неіснуючі реквізити, платіж взагалі не буде здійснено або гроші автоматично повернуться на ваш рахунок. Якщо ж гроші вже пішли на чужий рахунок, потрібно буде прийти до банку і написати заяву про повернення платежу, зробленого помилково. Можливо, банк допоможе їх повернути.

Чому переклад не дійшов? Можливо, ви помилилися у реквізитах одержувача. Перевірте, чи правильно ви їх заповнили. Якщо ви помилилися у реквізитах, гроші до отримувача не дійдуть – протягом 5 робочих днів банк-одержувач поверне їх на ваш рахунок.

Це може означати, що одержувач коштів не побачив зарахування коштів або вдає, що кошти на рахунок не зараховано. При зарахуванні перекладу не того клієнта. Банком (отримувача або відправника) допущена помилка, та переказ зарахований не того клієнта, який вказав відправник у своєму розпорядженні на переклад.

Способи перевірки зарахування грошей на рахунок:

  1. Особистий кабінет. Увійти до інтернет-банку можна за допомогою комп'ютера або смартфона.
  2. СМС-повідомлення. Клієнти банку можуть підключити послугу та отримувати короткі повідомлення за фактом зарахування чи списання грошей з рахунку.
  3. Замовити виписку за рахунком. …
  4. Звернутися до працівника банку.

Related Posts