Що потрібно знати щоб стати офіс менеджером?

Вимоги до офіс – менеджера :

  • організаторські здібності;
  • самостійність у прийнятті рішень;
  • вміння розподіляти обов’язки між персоналом;
  • комунікабельність;
  • гнучкість;
  • терплячість;
  • тактовність;
  • пунктуальність;

Навички грамотного ділового спілкування, ділового етикету. Уміння вирішувати конфлікти. Впевнений користувач ПК та оргтехніки. Уміння користуватися міні-АТС.

Офіс – менеджер організовує постачання офісу канцтоварами та іншими витратними матеріалами, контролює робочий стан офісної техніки, а також зазвичай виконує ті чи інші секретарські обов’язки: реєструє кореспонденцію, розподіляє документацію по відділах, веде облік дзвінків і звернень, зустрічає відвідувачів …

Related Posts