Вимоги до офіс – менеджера :
- організаторські здібності;
- самостійність у прийнятті рішень;
- вміння розподіляти обов’язки між персоналом;
- комунікабельність;
- гнучкість;
- терплячість;
- тактовність;
- пунктуальність;
Навички грамотного ділового спілкування, ділового етикету. Уміння вирішувати конфлікти. Впевнений користувач ПК та оргтехніки. Уміння користуватися міні-АТС.
Офіс – менеджер організовує постачання офісу канцтоварами та іншими витратними матеріалами, контролює робочий стан офісної техніки, а також зазвичай виконує ті чи інші секретарські обов’язки: реєструє кореспонденцію, розподіляє документацію по відділах, веде облік дзвінків і звернень, зустрічає відвідувачів …