Що означає знак JDM?

Japanese Domestic Market (JDM) (англ. Японський вітчизняний ринок або Японський внутрішній ринок) – Термін, поширений щодо автомобілів (як і запчастин), що продаються на ринку Японії.

Повна офіційна назва знаку – 청각 장애ки шпигуна (по англ. Deaf Driver, а по нашому – глухий водій). Прізвиська: 蝶マーク (чече-знак – метелик) та 귀마크 (мімі-знак – вухо). Знак був введений у Японії у 2008 році для водіїв з обмеженою здатністю чути.

Honda, Toyota, Mitsubishi, Nissan, Mitsuoka, Suzuki, Subaru, Isuzu – все це компанії, що випускають моделі для JDM. JDM за обсягами виробництва поступається лише ринку США.

Історія: JDM-Стиль (Japan Domestic Market – внутрішній ринок Японії) з'явився у роки з поширенням японських машин на експортних ринках. Саме тоді в самій Японії став розвиватися тюнінг, почали зароджуватись такі види змагань як дрифт та тайматак.

Related Posts