Бізнес–план включає опис товару або послуги, аналіз ринку, план виробництва, організаційну структуру вашої компанії, маркетингову стратегію для просування продукції та фінансовий план, До якого зведені всі основні розрахунки.
Ось чотири основні правила складання бізнес–плану:
- Будьте короткими. Ваш бізнес–план має бути коротким та лаконічним. …
- Вивчіть свою аудиторію. Пишіть бізнес–план мовою, яка буде зрозуміла вашій цільовій аудиторії. …
- Не бійтеся. …
- Подивіться приклад бізнес плану. …
- Резюме
- Можливості …
- Реалізація …
- Команда та компанія
Бізнес–плани розробляються під керівництвом перших осіб чи власником підприємства. Планування, зазвичай, здійснюється економістами-плановиками функціональних підрозділів підприємства.
Шостий розділ бізнес-плану – це організаційний план, у ньому йдеться про те, яка передбачається організаційно-правова форма, з якими партнерами організується справа та як планується налагодити її успішне функціонування, дається якісна та кількісна характеристика персоналу, показується графік реалізації …