Що дають холодні дзвінки?

Плюси та мінуси холодних дзвінків швидко відреагувати на потреби клієнтів; підвищити впізнаваність компанії; отримати додатковий канал для продажу; знизити витрати на рекламу.May 16, 2022

Що таке холодні дзвінки Холодні дзвінки – це дзвінки потенційним клієнтам, які не чекають вашого дзвінка, не знають про вашу компанію та продукт, не планують здійснити у вас покупку. Основна відмінність холодного дзвінка від теплого полягає в тому, що клієнт не має бажання придбати ваш продукт.

У різних джерелах оптимальне кількість холодних дзвінків на день коливається від 20 до 100, а деякі інфоцигани говорять навіть про 250.

Холодні дзвінки дійсно мають меншу ефективність, ніж гарячі чи вхідні дзвінки. І це цілком закономірно, клієнт вже хоче купити, він усвідомлює потребу та готовий до покупки, а контактна особа по холодному дзвінку часто не знає ні про вашу компанію, ні про продукт.

Related Posts