Куди звернутися за гарантією Apple?

Apple може попросити вас повернути свій Виріб Apple до роздрібного магазину Apple (“Apple Retail”) або до Авторизованого сервісного центру Apple, що надає таке обслуговування. Ваш Виріб Apple може бути відправлений для обслуговування до Ремонтної Служби Apple (“ARS”).

Гарантія на техніку Apple становить 2 роки. Терміни гарантії на техніку Apple регулюються ЗоЗПП (Законом про захист прав споживача). У ньому нічого не змінилося, тож можна розраховувати на гарантійне обслуговування протягом 2 років з дати придбання пристрою в re:Store. Головне, не втрачати чек про покупку.

Щоб скористатися засобами правового захисту, передбаченими Обмеженою річною гарантією, стосовно до свого Продукту Apple, зверніться до місцевих сервісних служб Apple, що діють у більшості регіонів світу (див. розділ “Отримання гарантійного обслуговування”).

Далі, щоб здати iPhone за гарантією в сервісний центр, достатньо взяти паспорт і сам пристрій…. Це прописано в законі про захист прав споживача, але в реальності більшість продавців не приймуть пристрій, якщо власник не пред’явить:

  1. товарний і касовий чек;
  2. гарантійний талон;
  3. упаковку з повним набором аксесуарів.

Oct 24, 2022

Related Posts