Контент-менеджер – це людина, яка відповідає за всю інформацію, що виходить від імені бренду в мережі. Тобто за створення, публікацію, оновлення та аналітику контенту.
Інстаграм–менеджер (менеджер Інстаграм) — це спеціаліст, який займається веденням та просуванням акаунтів у соціальній мережі Instagram: розробляє контент-план і готує контент, взаємодіє з аудиторією, налаштовує рекламу, що таргетує.
Контент–менеджер — керуючий спеціаліст зі створення, розповсюдження та курування вмісту сайтів, редактор сайтів. В обов'язки контент–менеджера входить наповнення сайту текстової, графічної та інших видів інформації (контентом).
Контент–менеджер – Фахівець, який керує контентом від імені компанії чи бренду: створює чи отримує від інших виконавців, знаходить, редагує, розміщує. Під контентом мають на увазі тексти, фото, відео та інші матеріали, які мають відношення до продукту.