Хто розробляв проблему навчання?

Занкова З 1960-х років Л. Ст. Занков розробляв у лабораторії експериментальної дидактики Академії педагогічних наук РРФСР дидактичну систему, що сприяє загальному психічному розвитку школярів.

Д. Ушинський відомий ще й як талановитий дидакт, що став одним із ідеологів та розробників теорії розвиваючого навчання, який поставив дидактику на психологічну основу. "Предметом виховання", вважав До.

Основи теорії навчання було закладено Л. С. Виготським у 30-ті роки ХХ століття при розгляді ним питання про співвідношення навчання та розвитку. Проблеми розвитку та навчання з різних позицій прагнули вирішувати Ф.

Песталоцці Для цього педагогіці необхідно розробити на допомогу матерям просту та ясну систему виховання дитини, що Песталоцці зробив у низці своїх робіт. П. розробив методику початкового навчання письма, виміру, арифметиці, географії.

Related Posts