Хто має прийняти претензію у магазині?

З огляду на ст. 22 Закону «Про захист прав споживачів» продавець повинен відповісти на претензію протягом 10 днів з дня подання вимоги.

Цей документ може написати будь-який співробітник. Але найчастіше листи-претензії пишуть юристи підприємства, керівники, секретарі. Головне, щоб той, хто складає документ, знав свої права та зобов'язання як громадянина, правила правопису та законодавство РФ.

Для вручення претензії необхідно звернутися до продавця, виконавця із двома примірниками претензії. Один екземпляр претензії потрібен передати продавцю (виконавцю), а на другому вимагати поставити відмітку про отримання претензії. Примірник із позначкою отримання має залишитися в споживача.

Після закінчення терміну задоволення претензії, у разі, якщо Вам не надійшла відповідь від продавця щодо Вашої претензії, Ви можете скласти заяву письмово про порушення Вашого права, встановленого Постановою Уряду Російської Федерації від 31.12.2020 № 2463.

Related Posts