Чому при експлуатації з часом у форсунках зменшується тиск упорскування палива?

При експлуатації в дизелі з часом знижується тиск при впорскуванні палива форсунками в результаті припрацювання поверхонь контакту деталей та втрати пружності пружини. Найбільш інтенсивне зменшення тиску відбувається протягом перших 1000 мотогодин. роботи нової форсунки.Jan 25, 2017

При збільшенні тиску упорскування зростає перепад тиску у сопі форсунки та в камері згоряннящо призводить до збільшення далекобійності факела розпорошеного палива.

Щоб відрегулювати форсунку на потрібне значення тиску, Змінюють ступінь затягування пружини регулювальним гвинтом. Перевірку та регулювання тиску початку підйому голки розпилювача форсунки виконують також за допомогою еталонної форсунки (попередньо відрегульованою на приладі) за принципом використання максиметра.

«Зворотний клапан» або, як його ще називають, «перепускний клапан» встановлений на паливній «рейці» і призначений для постійного підтримання тиску палива на вході до форсунки при різних режимах роботи двигуна та при різному розрідженні рідини у впускному колекторі. Регулятор є мембранним клапаном.

Related Posts