Раніше “Секрет” писав, що техобслуговування автомобілів у Росії подорожчало через зростання цін на запчастини та їхній дефіцит, який виник через порушення ланцюжків поставок. У деяких випадках вартість ТО може доходити і до 30 000 рублів. Експерти також перерахували способи економії на обслуговуванні автомобіля.
– Подорожчання позначилося на ринку мастильних матеріалів так само, як і на всьому іншому. Пов’язано це з коливаннями курсу валют і з порушенням логістики, – розповів на умовах анонімності представник офіційного дистриб’ютора моторних олив Shell у Волгограді.
Єдиний виробник моторних олив, який офіційно заявив про відхід з Росії. Мережа АЗС і завод мастил у Торжку перейшли у власність вітчизняного Лукойлу. Той не став інтегрувати їх у свій бренд, а просуватиме фінську марку Teboil, яка належить Лукойлу з 2005 року.