За загальним правилом споживач може повернути гроші за неякісний товар, якщо недоліки виявилися протягом гарантійного строку або строку придатності (п. 1 ст. 19 закону “Про захист прав споживачів”). Гарантійний строк – час, у який товар точно має бути якісним.
Гарантійний ремонт має бути проведений протягом 14 днів з моменту звернення споживача до сервісного центру. У даній ситуації споживач має право відмовитися від подальшого проведення ремонту, т.
Обмін або повернення непродовольчого товару належної якості проводиться, якщо: Зазначений товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також наявний товарний чек або касовий чек чи інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
Повернення товару за гарантією – цим правом може скористатися покупець, який придбав товар неналежної якості.