Скільки років мають зберігатись документи в архіві?

документи за особовим складом – 50, 75 років; річні бухгалтерські та бюджетні звіти – постійне зберігання; акти перевірок каси – 5 років; акти про перевірку фінансово-господарську діяльність організації – 5 років.

1. Документи з особового складу, закінчені діловодством до 1 січня 2003 року, зберігаються 75 років. 2. Документи з особового складу, закінчені діловодством після 1 січня 2003 року, зберігаються 50 років.

Що стосується документів постійного зберігання?

  • накази щодо основної діяльності;
  • акти про знищення справ та втрату документів;
  • номенклатура справ;
  • штатні розклади;
  • журнал реєстрації наказів з основної діяльності;
  • описи справ постійного зберігання та за особовим складом;
  • цільові програми інформатизації;

Related Posts