Хто має повернути гроші турагент чи туроператор?

Відповідно до Федерального закону “Про захист прав споживачів” туроператор зобов’язаний забезпечити повернення грошей за ненадану послугу протягом 10 днів. У разі невиплати належної суми у встановлений термін, турфірмі доведеться сплатити туристу неустойку в розмірі 3% від суми за кожен прострочений день.

Якщо туроператор або турагент сам скасував тур, то він повинен повернути клієнту вартість путівки. Але компанія має право утримати гроші, які вже витратила на організацію поїздки. Наприклад, на безповоротну бронь готелю за кордоном. Ці витрати потрібно підтвердити документами – чеками і платіжками.

Як правило, гроші за скасовані тури через коронавірус повертають повністю. Для отримання суми, витраченої на путівку, слід подати на адресу туроператора заяву про розірвання договору та про відмову від поїздки. Після розгляду заяви туроператор має здійснити повернення грошових коштів.

Турист має право в будь-який момент розірвати договір з туроператором за власною ініціативою. Йому повинні будуть повернути гроші за вирахуванням витрат, які турфірма вже понесла на цю поїздку. Ці витрати потрібно буде довести документально.

Related Posts